Companii

Pensiile private si retailul au dus News Outdoor la 7 mil. euro

22.05.2008, 19:14 30

Agentia News Outdoor Romania, divizia locala a News Outdoor Group, cel mai mare jucator pe piata de outdoor (panotaj stradal) in Europa Centrala si de Est, estimeaza o crestere de 30% a afacerilor in 2008, fata de nivelul de 6,95 mil. euro in 2007.
Businessul companiei s-a majorat cu 40% anul trecut fata de 2006, in timp ce profitul operational a fost de 800.000 de euro, fata de 100.000 in 2006, pentru 2008 acesta fiind estimat la circa 1 mil. euro.
"Cu aceste rezultate, News Outdoor Romania si-a consolidat pozitia pe piata de outdoor din Romania, piata care a insumat anul trecut circa 60 de milioane de euro" a declarat Dierk Zeigert, directorul general al News Outdoor Romania. In primul trimestru al acestui an agentia a avut afaceri de
2,1 mil. euro, in crestere cu 43,4%.
In 2007 printre cei mai importanti clienti au fost cei din domeniul retailului (17% din afacerile companiei), telecomunicatiilor (15%), bauturilor racoritoare (8%), bancar (6%, mai mult cu 200% fata de 2006 datorita lansarii campaniei pentru pensii private) si auto (5%). La nivel de grup, businessul din Romania aduce doar 1% din cifra de afaceri, insa ca numar de angajati filiala locala se afla pe pozitia a doua, dupa cea din Rusia, avand 102 salariati.
Grupul News Outdoor este divizia de outdoor a News Corporation, trust condus de Rupert Murdoch. Compania este al treilea jucator local dupa epa! si Affichage.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO