Eu şi cei doi asociaţi ne-am cunoscut în 1996, când lucram împreună pentru Altrom Service, distribuitorul de la acea vreme al brandului Adidas. La momentul acela Salomon făcea parte din grupul Adidas şi noi ne-am ocupat de gestionarea lui în România, în calitate de brand manageri“, îşi aminteşte Dragoş Cârnici, managing partner al Master Sport SRL. Compania se ocupă de distribuţia şi retailul brandului Salomon în România.
În 2000, cei trei antreprenori s-au desprins din această companie şi au făcut primii paşi către antreprenoriat. Atunci ei au preluat distribuţia exclusivă a brandului Salomon pentru România. Salomon a fost preluat apoi, în 2005, de grupul Amer Sports din Finlanda. Istoric, brandul Salomon a pornit cu producţia de legături pentru schiuri. Apoi, a dezvoltat zona de echipamente şi produse pentru schi, iar treptat şi-a extins gama de produse pentru a acoperi complet activităţile outdoor de vară şi iarnă.
„Cunoşteam deja brandul în momentul în care am preluat distribuţia lui, iar partenerul extern a avut încredere în noi şi ni l-a dat. Plus că voiau să intre pe piaţă mai puternic.“ Primul magazin l-au deschis în 2007 pe strada Blănari, numărul 10. Clădirea nu mai există, aşa că acum circa cinci ani s-au mutat pe Calea Moşilor. În total, astăzi compania deţine şase magazine fizice monobrand, dintre care patru în Bucureşti şi două în Braşov. „Retailul propriu reprezintă circa 75% din cifra noastră de afaceri. Anul trecut cifra de afaceri (fără TVA) a fost de circa 14 mil. lei, iar pentru acest an estimăm o creştere la 19-20 mil. lei.“