Companii

Primola estimează vânzări de 25 mil. euro, în creştere faţă de anul trecut

Autor: Roxana Petrescu

08.12.2010, 23:30 54

Supreme Group, producătorul brandului de ciocolată Primola,estimează pentru anul acesta vânzări de 25 mil. euro, în creşterefaţă de anul trecut când afacerile companiei au ajuns la un nivelde circa 23 mil. euro.

"Şi pentru anul viitor ne bazăm tot pe o creştere de 7-8% a cifreide afaceri", a declarat Cristian Stancu, director de marketing alSupreme Group. Potrivit acestuia, afacerile companiei au fostsusţinute atât de numărul mare de produse lansate, circa 20, precumşi de creşterea exporturilor până la un nivel de 10% din rulajulfirmei. "Exportăm acum în 12 destinaţii, din care două sunt înafara Europei", a mai precizat Stancu. El mai spune că piaţaciocolatei a scăzut în 2010 cu minimum 10%, procent mai marecomparativ cu nivelul de 8% din 2009 şi că cel mai probabil şi în2011 evoluţia pieţei va fi smilară cu cea din 2010. Principaliicompetitori ai Primola pe piaţa ciocolatei sunt brandurile Milka şiPoiana (Kraft Foods), Kandia (familia Meinl) sau Heidi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO