♦ Sixt Group renunţă la Opel şi transformă centrul Union Motors din Otopeni într-unul dedicat mărcii Renault.
Sixt Group România a renunţat la marca Opel şi a transformat showroomul din Otopeni într-unul al mărcii Renault. Acesta a fost construit în anii ’90 de IPSO, importatorul de la acea vreme al Renault şi devenit dealer din 2001.
Centrul auto din Otopeni a fost unul pentru marca Renault până în anul 2010. La acea vreme francezii de la IPSO au vândut centrul către Sixt, care ulterior l-au transformat într-unul Opel. Din 2010 IPSO se concentrează exclusiv pe zona agro, fiind importatorul tractoarelor John Deere. Acum, după 11 ani centrul a redevenit unul pentru marca Renault. Schimbarea strategiei Sixt vine în contextul în care la începutul anului importurile mărcii Opel au fost preluate de Trust Motors, reprezentanţa locală a Peugeot şi Citroen – Opel a fost cumpărat de fostul PSA Peugeot Citroen, actual Stellantis (alături de mărcile fostului Fiat Chrysler Automobiles) în 2017.