Într-o zi caniculară vânzările de apă îmbuteliată sunt cu până la 30-35% mai mari decât într-o zi ploioasă sau mai rece, perioadele cu temperaturi ridicate fiind un adevărat „pansament“ pe una dintre pieţele pe care buletinul meteo este urmărit de toţi executivii de top.
„În reţeaua magazinelor Carrefour, într-o zi caniculară de vară se vând aproximativ 300.000 de litri de apă îmbuteliată (minerală, de masă, de izvor etc.), în timp ce într-o zi ploioasă sau rece, acestea scad până la 210.000 de litri (contracţie de 30%), a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe plan local. Ea spune că în magazinele Carrefour prima jumătate de an a fost favorabilă din punctul de vedere al vânzărilor de apă îmbuteliată şi indică faptul că în primul semestru vânzările au avansat cu circa 3% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012 şi cu 1% comparativ cu primul semestru din 2012. „Această evoluţie a fost determinată de vremea mult mai călduroasă din luna mai 2014 faţă de aceeaşi lună din 2013, de evoluţia foarte bună a brandurilor Aqua Carpatica şi Bucovina şi nu în ultimul rând de promoţiile mai agresive faţă de anii trecuţi“, a mai spus Andreea Mihai.