Retail&Agrobusiness

Buletinul meteo urmărit de executivii de top: o zi caniculară ridică cu până la 30% vânzările de apă îmbuteliată

Buletinul meteo urmărit de executivii de top: o zi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

13.07.2014, 14:01 238

Într-o zi caniculară vânzările de apă îmbuteliată sunt cu până la 30-35% mai mari decât într-o zi ploioasă sau mai rece, pe­rioa­dele cu temperaturi ridicate fiind un adevărat „pan­sa­ment“ pe una dintre pieţele pe care buletinul meteo este ur­mă­rit de toţi executivii de top. 

„În reţeaua magazinelor Carrefour, într-o zi caniculară de vară se vând aproximativ 300.000 de litri de apă îmbuteliată (mi­nerală, de masă, de izvor etc.), în timp ce într-o zi ploioasă sau rece, acestea scad până la 210.000 de litri (contracţie de 30%), a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carre­four România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe plan local. Ea spune că în magazinele Carrefour prima jumătate de an a fost favorabilă din punctul de vedere al vânzărilor de apă îmbuteliată şi indică faptul că în primul semestru vânzările au avansat cu circa 3% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012 şi cu 1% comparativ cu primul semestru din 2012. „Această evoluţie a fost determinată de vremea mult mai călduroasă din luna mai 2014 faţă de aceeaşi lună din 2013, de evoluţia foarte bună a brandurilor Aqua Carpatica şi Bucovina şi nu în ultimul rând de promoţiile mai agresive faţă de anii trecuţi“, a mai spus Andreea Mihai.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO