Retail&Agrobusiness

Românul care s-a angajat agent de vânzări la Pepsi şi a ajuns şef peste vânzări de 130 mil. euro: „Să nu-i promiţi niciodată clientului ceva de care nu eşti 100% sigur“

Claudiu Dorcioman

Claudiu Dorcioman

Autor: Mădălina Panaete

13.03.2015, 12:58 3040

Claudiu Dorcioman, românul care a fost numit anul trecut şef peste vânzările de băuturi ale gigantului PepsiCo în România, spune că modul în care s-a schimbat structura comerţului în ultimii ani, cu marile reţele câştigând peste 50% din piaţă, a influenţat şi strategiile de vânzări ale companiilor.

„Modul în care se fac vân­ză­rile azi s-a schimbat în aceeaşi măsură în care s-a modificat ponderea  clien­ţilor internaţionali (key accounts) în piaţa din România. Ală­turi de această schimbare, magazinele tra­diţio­nale şi-au transformat şi ele modul de ope­rare, orientându-se mai mult către con­su­mator“, a declarat pentru ZF Claudiu Dorcioman, care ocupă în prezent funcţia de sales manager DTS Beverages pentru PepsiCo România şi care are o experienţă de peste 15 ani în cadrul îmbuteliatorului local al Pepsico – Quadrant Amroq Beverages (QAB).

În prezent, numărul de magazine din co­mer­ţul modern a depăşit 1.300 de unităţi, iar nu­mărul micilor comercianţi români s-a înju­mătăţit de la intrarea marilor jucători inter­naţionali pe piaţă în urmă cu 18 ani până în prezent, conform datelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO