Retail&Agrobusiness

Secom a deschis un magazin la Bacău şi a ajuns la o reţea de opt unităţi

Secom a deschis un magazin la Bacău şi a ajuns la o...

Autor: Laurentiu Cotu

15.12.2015, 17:37 1135

Secom, o companie românească specializată în importul, comercializarea şi promovarea de suplimente alimentare naturale şi produse fito-dermatocosmetice, a deschis un magazin cu o suprafaţă de 60 de metri pătraţi la Bacău, ajungând astfel la o reţea de opt unităţi la nivel naţional, potrivit unui comunicat al companiei.

Magazinul, situat în centrul Bacăului, comercializează peste 250 de suplimente alimentare naturale şi produse fito-dermatocosmetice. Alături de noul magazin din Bacău, Secom mai deţine unităţi în Bucureşti, Braşov, Iaşi şi Ploieşti, însă produsele companie sunt disponibile în peste 6.000 de farmacii şi magazine cu profil naturist din ţară.

Compania va ajunge până la finalul anului la venituri de 13 milioane de euro, în creştere cu 22% faţă de anul trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de 10,5 milioane de euro, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

Portofoliul Secom include vitamine şi minerale, extracte standardizate din plante, fructe şi legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte glandulare, aminoacizi, enzime, o linie specială de suplimente alimentare pentru copii, creme medicinale şi fito-dermatocosmetice.

Afacerea Secom este deţinută de soţii Lucia şi Andrei Costea, care au intrat în business încă din studenţie. Piaţa suplimentelor alimentare din România are o valoare estimată la 250 de milioane de euro în 2014, însemând în medie circa 12,5 euro pe cap de locuitor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO