Retail&Agrobusiness

Unilever: În ţările din Europa Centrală şi de Est am înregistrat creşteri pe linie pe toate diviziile în 2019

Unilever: În ţările din Europa Centrală şi de Est am...

Autor: Cristina Roşca

31.01.2020, 13:20 164

♦ Grupul anglo-olandez, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum, are local atât import şi distribuţie, cât şi producţie 

♦ Gigantul este activ atât pe segmentul de alimente, cât şi pe cel de îngrijire personală şi a locuinţei.

 

Unilever, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum din lume, cu afaceri anuale de peste 50 mld. euro, şi-a majorat pe linie businessul din Europa Centrală şi de Est, regiune din care face parte şi România.

„Vânzările din Europa au scăzut cu 0,6% în contextul în care în volume am înregistrat o creştere de 0,3%, însă preţurile au scăzut cu 0,9%. Vânzările de pe Bătrânul Continent au fost afectate de scăderea segmentului de îngheţată după doi ani cu veri călduroase. În ţările din Europa Centrală şi de Est şi Italia, Unilever a înregistrat creşteri pe toate diviziile, pe când în Franţa, Getrmania, Marea Britanie şi Irlanda s-au înregistrat scăderi pe fondul deflaţiei“, potrivit raportului anual al grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO