Companii

"Strategul" marcilor Tnuva si Yoplait paraseste compania

"Strategul" marcilor Tnuva si Yoplait paraseste compania

Sagit Tzur Lahav, 42 de ani, lucreaza din 1997 in cadrul Tnuva

24.04.2009, 00:00 73

Sagit Tzur Lahav, vicepresedintele de marketing al producatorului de lactate Tnuva Romania, se va retrage la inceputul lunii august din functia detinuta in ultimii patru ani.
Managerul nu a primit insa pana in acest moment o oferta de a se intoarce in cadrul Tnuva Israel si spune ca e interesata de noi provocari profesionale in Romania.
"Dupa patru ani in care am construit baze solide pentru Tnuva, ma simt pregatita sa imi redirectionez atentia catre alte provocari ale mediului de afaceri, iar orizontul nu are limite, aici, in Romania, sau in alta parte", a declarat Sagit Tzur Lahav.
Lahav, 42 de ani, a vrut sa devina profesor universitar si a lucrat in departamentul de marketing al hotelului Holiday Inn din Israel inainte de a incepe sa lucreze pentru Tnuva in 1997. Dupa ce a evoluat in cadrul Tnuva Israel de la pozitia de brand manager la cea de business manager, in 2005 ea a acceptat sa se alature echipei Tnuva din Romania, ca vicepresedinte de marketing, avand ca principala responsabilitate lansarea si consolidarea brandului Tnuva pe piata romaneasca.
"Am avut un obiectiv pe care eu cred ca am reusit sa il realizez foarte bine. Dar cred ca este momentul sa fac urmatorul pas pentru dezvoltarea mea profesionala. Sunt o persoana transparenta si cred ca este bine sa anunti din timp ceea ce intentionezi sa faci", spune managerul.
Brandul Tnuva a fost lansat pe plan local in urma cu un an si jumatate. In mai putin de un an de prezenta pe piata, vicepresedintele de marketing al filialei producatorului israelian reusise deja sa duca brandurile Tnuva si Yoplait in topul primilor cinci producatori de iaurturi simple si cu fructe, lapte cu arome si sana din Romania. Astfel, in prezent Tnuva, companie care a avut anul trecut afaceri de 20 de milioane de euro, detine in Romania aproximativ 10% din piata lactatelor proaspete, potrivit declaratiilor facute de reprezentantii producatorului la inceputul acestui an.
De asemenea, pe segmentul de iaurturi cu fructe Tnuva are o cota de piata in valoare de 11% cu Yoplait, fiind locul doi dupa Danone, in timp ce pe smantana ocupa locul patru, pe segmentul de sana se afla pe locul doi, iar pe segmentul de lapte cu arome este lider de piata, cu o cota de peste 80%. Toate aceste rezultate au fost obtinute in urma unor campanii de promovare sustinute anual prin investitii de cateva milioane de euro cat si prin lansari de noi produse.
Producatorul de lactate israelian are in portofoliu peste 50 de produse in acest moment, fiind numarul trei pe piata lactatelor proaspete de pe plan local, dupa principalii producatori, Danone Romania si FrieslandCampina Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO