Până în prezent grupul de modă avea vânzări pe internet doar pentru marca fanion H&M ♦ În offline suedezii au în România circa 60 de magazine, cele mai multe fiind H&M, dar şi două COS ♦ Acestea din urmă sunt momentan închise în contextul pandemiei.
Grupul suedez de modă H&M, un gigant cu afaceri de peste 20 mld. euro anual, va lansa în 2020 operaţiunile online din România pentru cinci noi mărci - COS, MOnki, Weekday, & Other Stories şi ARKET. Acestea se vor adăuga magazinului online al H&M din România.
Deşi cei mai mulţi identifică grupul H&M cu marca cu acelaşi nume, în realitate acesta are în portofoliu un total de opt nume, pe lângă cele menţionate mai sus numărându-se şi Afound şi H&M Home. Într-adevăr, H&M este marca cu cea mai mare acoperire, cu 74 de pieţe unde există magazine offline şi 51 cu operaţiuni online, însă şi celelalte mărci capătă notorietate.