Companii

Televizoare Teletech de 3,7 mil. euro

31.01.2005, 00:00 122

Teletech, marca proprie de electronice detinuta de grupul Altex a ajuns anul trecut, potrivit propriilor estimari la o cota de piata de 5% in segmentul televizoarelor. Lansata in toamna anului trecut, Teletech a inregistrat vanzari de 37.000 de unitati. Cu un pret mediu de 4 milioane de lei (aproape 100 de euro) televizoarele pozitionate in segmentul produselor accesibile au adus retailerului vanzari de aproape 3,7 milioane de euro. "Publicul unei astfel de piete este caracterizat prin inconstanta, motiv pentru care loializarea sa depinde in mare parte de calitatea produsului oferit, in vreme ce pretul trebuie sa fie cat mai atractiv", a declarat Raul Filip, director de marketing si vanzari Altex pe segmentul produselor electronice (brown goods).
Produsele din categoria ieftina au fost anul trecut printre putinele segmente care au inregistrat cresteri la nivelul intregii pietei de electronice si electrocasnice traditionale. Potrivit reprezentantilor Altex, vanzarile peste asteptari au fost determinate pe langa pret si de derularea unei campanii de comunicare de anvergura, desfasurata pe toate mediile, care a beneficiat si de un spot TV memorabil realizat de agentia Leo Burnett.
Altex a anuntat pentru anul trecut prin cele doua retele de magazine - Altex si Media Galaxy, vanzari de peste 170 de milioane de euro, in crestere cu peste 25% fata de anul precedent. Principalii concurenti ai companiei pe piata locala sunt in prezent retelele specializate precum Cosmo, Domo sau Flanco, si pe anumite segmente comerciantii internationali precum Carrefour, Cora, Metro sau Selgros. ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO