Companii

Timisoreana detine o cota de piata de 14,2% in HoReCa

26.03.2008, 16:18 51

Brandul Timisoreana din portofoliul Ursus Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata locala de bere, a avut in perioada decembrie 2007-februarie 2008 o cota de piata de 14,2% pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si de 10,2% in retail, potrivit studiilor MEMRB, citate de reprezentantii companiei. In 2007, cota de piata detinuta de Timisoreana pe piata locala de retail a fost de 11,3%, in crestere cu peste doua puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand brandul detinea 8,8% din piata. "Strategia de marketing Timisoreana s-a bazat pe o pozitionare relevanta pentru consumatorul-tinta si pe consecventa in comunicare de-a lungul timpului. Am mizat pe traditie, si nu in ultimul rand, am plecat mereu urechea la preferintele consumatorilor nostri. De aici, si lansarea PET-ului sau asocierea cu fotbalul", a declarat Mihai Barsan, senior brand manager al brandurilor Timisoreana si Stejar. Timisoreana a inregistrat anul trecut un avans al vanzarilor de 41,8% fata de 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO