Companii

Ursus Breweries nu coboara sub 20% nici in trim. II

01.08.2008, 19:22 12

Vanzarile Ursus Breweries, filiala locala a producatorului de bere SAB Miller, s-au majorat cu 22% in volum in perioada aprilie-iunie a acestui an, principalul motor al cresterii fiind brandul Timisoreana, potrivit informatiilor preliminare ale SABMiller. Romania a fost astfel pentru SABMiller in aceasta perioada piata cu cel mai mare ritm de crestere din Europa, inaintea Poloniei (6%), Rusiei (in scadere cu 2%) sau a Cehiei, unde vanzarile au scazut cu 10%. Cresterea de doar 1% a volumelor vandute de SABMiller in Europa in cel de-al doilea trimestru al anului calendaristic (primul trimestru al anului fiscal pentru companie) a fost influentata atat de temperaturile mai reduse din acest an in unele state europene, cat si de cresterea inflatiei si a preturilor la majoritatea produselor alimentare. SABMiller inregistra anul trecut in aceeasi perioada un plus de 17% fata de anul precedent. La nivel local, ritmul de crestere obtinut in cel de-al doilea trimestru al anului de Ursus Breweries este de peste patru ori mai mare decat cel al pietei, care a luat un avans de doar 5% in prima jumatate a anului. SABMiller a vandut in Romania, in anul financiar incheiat la 31 martie, cinci milioane de hectolitri de bere, volum cu 28% mai mare fata de cel comercializat in anul financiar precedent, acesta reprezentand cel mai mare avans de pe pietele europene ale companiei. Ursus Breweries, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 250 mil. euro. SABMiller detine la nivel local o cota de piata de 25,4%, potrivit datelor anuntate de grup.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO