Companii

Valoarea de piaţă a parcului de retail Militari Shopping Center a scăzut cu 13%

13.03.2011, 23:05 31

Valoarea de piaţă aparcului de retail Militari Shopping Center din Capitală a scăzutcu 13% anul trecut, de la 78,86 mil. euro la 69 milioane euro îndecembrie 2010, iar veniturile nete din închiriere au urcat cu 18%,de la 5,75 milioane euro la 6,8 milioane euro, după extindereacomplexului.

În termeni comparabili, excluzând aportul spaţiului comercialdisponibil pentru închiriere în urma extinderii, veniturile net dinchirii încasate de Atrium la Militari Shopping Center au scăzutanul trecut cu 2,6%, de la 3,77 milioane de euro la 3,67 milioanede euro, potrivit raportului financiar al dezvoltatoruluiimobiliar. Rata de ocupare a parcului de retail a scăzut uşor anultrecut, de la o medie de 99,6% în 2009 la 98,1% anul trecut.

Compania deţine şi două terenuri la Arad şi Constanţa, unde urmeazăsă fie dezvoltate parcuri de retail. Valoarea de piaţă a acestorterenuri a scăzut anul trecut cu 7,8%, de la 22,8 milioane de eurola sfârşitul anului 2009 până la 21,54 milioane de euro îndecembrie. Acţionarul majoritar al Atrium European Real Estate estegrupul de investitori israelieni Gazit Globe, care a preluat în2008 compania, la acea dată Meinl Land, şi aredenumit-o.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO