Companii

Vânzări de 80 mil. € în Cotroceni Park

02.08.2010, 23:54 43

Vânz[rile celor peste 200 de magazine prezente în mallulCotroceni Park din Bucureşti, cel mai scump proiect comercialdezvoltat în România, s-au ridicat la circa 80 de milioane de euroîn prima jumătate a acestui an, bonul mediu de consum alvizitatorilor fiind de circa 8-9 euro, potrivit calculelorZF.
"Vânzările retailerilor în prima jumătate a anului au fost de circa13-14 mil. euro lunar pentru întregul mall. Ianuarie a fost o lunăbună, după care în februarie şi martie a fost dezas­tru, cu vânzăride 11-12 mil. euro. Din aprilie în schimb au în­ceput să creascăvânzările, iar din discuţiile pe care le-am avut cu retailerii,iulie a fost o lună chiar mai bună decât iunie", a declarat pentruZF Israel Visel, directorul mallului Cotroceni Park. El nu a oferitinformaţii legate de veniturile încasate din închirierea spaţiilormallului. Numărul vizitatorilor este de circa 50.000-55.000 deoameni la începutul săptămânii, pentru a creşte la 80.000-90.000 deoameni în weekend.
Mallul este deţinut de AFI Europe, companie controlată demiliardarul israelian Lev Leviev, şi a fost finalizat în octombrie2009, în plină criză, pentru a se lupta pentru banii de cumpărăturiai bucureştenilor cu alte circa zece centre comerciale dinCapitală. Cea mai bună lună de vânzări a fost decembrie 2009, cândvizitatorii au lăsat 19 mil. euro în cadrul mallului care numărăprintre chiriaşi Real, Inditex, C&A şi Cinema City.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO