Vânz[rile celor peste 200 de magazine prezente în mallulCotroceni Park din Bucureşti, cel mai scump proiect comercialdezvoltat în România, s-au ridicat la circa 80 de milioane de euroîn prima jumătate a acestui an, bonul mediu de consum alvizitatorilor fiind de circa 8-9 euro, potrivit calculelorZF.
"Vânzările retailerilor în prima jumătate a anului au fost de circa13-14 mil. euro lunar pentru întregul mall. Ianuarie a fost o lunăbună, după care în februarie şi martie a fost dezastru, cu vânzăride 11-12 mil. euro. Din aprilie în schimb au început să creascăvânzările, iar din discuţiile pe care le-am avut cu retailerii,iulie a fost o lună chiar mai bună decât iunie", a declarat pentruZF Israel Visel, directorul mallului Cotroceni Park. El nu a oferitinformaţii legate de veniturile încasate din închirierea spaţiilormallului. Numărul vizitatorilor este de circa 50.000-55.000 deoameni la începutul săptămânii, pentru a creşte la 80.000-90.000 deoameni în weekend.
Mallul este deţinut de AFI Europe, companie controlată demiliardarul israelian Lev Leviev, şi a fost finalizat în octombrie2009, în plină criză, pentru a se lupta pentru banii de cumpărăturiai bucureştenilor cu alte circa zece centre comerciale dinCapitală. Cea mai bună lună de vânzări a fost decembrie 2009, cândvizitatorii au lăsat 19 mil. euro în cadrul mallului care numărăprintre chiriaşi Real, Inditex, C&A şi Cinema City.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels