Companii

Vanzarile Heineken au scazut in T1

22.04.2009, 19:40 20

Heineken Romania, producatorul de bere care a rulat anul trecut afaceri de 225 de milioane de euro, a inregistrat o scadere a vanzarilor in volum in primul trimestru al acestui an, in linie cu rezultatele obtinute de grup la nivelul Europei Centrale si de Est, potrivit raportului companiei.
Grupul olandez a finalizat primele trei luni ale acestui an in Europa Centrala si de Est cu o scadere de 6,3% a volumelor vandute, in timp ce organic volumele au coborat cu 12%.
Potrivit raportului Heineken, atat in Romania, cat si in Rusia si Grecia, producatorul a inregistrat rezultate comparabile cu media regiunii. In acelasi timp, Heineken a obtinut in Austria o scadere mai mare de 6% a volumelor vandute, Polonia fiind singura tara din Europa Centrala si de Est mentionata in raport cu o scadere mai mica de media realizata in regiune.
Organic, vanzarile consolidate ale grupului au scazut anul trecut la nivel mondial cu 6,3% in volum din cauza diminuarii vanzarilor in Europa si America, valoric acestea avansand cu 24% in urma achizitiei Scottish & Newcastle.
Reprezentantii filialei locale a grupului olandez nu au comunicat volumul vanzarilor inregistrat in 2008 in comparatie cu 2007 si nu au precizat nici scaderea exacta din primul trimestru din acest an. Heineken Romania a comunicat doar cifra de afaceri din 2008, care a fost in crestere cu 20% in lei fata de anul precedent, la 225 mil. euro. Ultima raportare in care Heineken Romania a vorbit despre volumele vandute a fost la jumatate anului trecut, cand compania avea un avans de 5,6% fata de semestrul intai din 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO