Companii

Vânzările producătorului Doncafé au crescut cu 10% anul trecut

Vânzările producătorului Doncafé au crescut cu 10%...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.03.2015, 11:05 184

Strauss România, producătorul  brandului de cafea Doncafé, a încheiat anul trecut cu o creştere a vânzărilor de 9,8% comparativ cu anul precedent, până la circa 228 milioane de lei, conform calculelor ZF pe baza ultimului raport al companiei-mamă.

În 2013, Strauss România a raportat o cifră de afaceri de 213 milioane de lei, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. 
Trimestrul patru i-a adus producătorului o creştere a vânzărilor de 36% în lei.

„Creşterea vânzărilor din trimestrul patru a fost rezultatul majorării volumelor vândute şi creşterii preţurilor. De asemenea, această creştere reflectă parţial şi avansul vânzărilor brandului Amigo”, se arată în raportul citat.

Strauss România, filiala locală a grupului israelian Strauss, este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală. Pe lângă brandurile Doncafé şi FORT, Strauss comercializează acum şi brandul Amigo, cumpărat cu 20 mil. euro anul trecut.

Israelienii au cumpărat mărcile, domeniile şi drepturile exclusive de a folosi reţeta Amigo doar în România şi Bulgaria, devenind astfel proprietarul unic al brandului în acesteţări.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO