Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a scăzut anultrecut cu 4%, la 167,8 milioane de navete, din cauza condiţiiloreconomice dificile şi a măsurilor dure de austeritate, care auafectat cererea de consum, a anunţat compania elenă. Vânzările auavut însă o creştere uşoară în trimestrul al patrulea, datorităpromovării intense a mărcilor de băuturi carbogazoase. Volumelemărcii Coca-Cola au crescut în ultimul trimestru al anului înRomânia cu aproape 20%, se mai arată în raportul citat. La nivel degrup, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola din regiune a înregistratanul trecut o creştere de 1% a volumului vânzărilor, la 2,1miliarde de navete. Vânzările Coca-Cola Hellenic au urcat în 2010cu 4%, la 6,8 miliarde euro, iar profitul net a avansat cu 6%, la423,2 milioane euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels