Eveniment

Aproximativ 39% din reclamaţiile Omniasig din S1 au fost întemeiate

Aproximativ 39% din reclamaţiile Omniasig din S1 au fost...

Autor: Anelis Baciu

22.07.2013, 10:21 458
Omniasig, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală a asigurărilor, a consemnat un număr de 852 de reclamaţii din partea clienţilor nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună în prima jumătate a anului, iar aproximativ 39% dintre acestea au fost considerate întemeiate de Autoritatea de Supraveghere a Asigurărilor (ASF). Astfel, numărul plângerilor fundamentate primite de austriecii de la Vienna Insurance Group (VIG) care controlează compania a scăzut cu circa 76%, până la 329 în primele şase luni din 2013, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, iar ponderea acestora în totalul poliţelor a ajuns la 0,05%.
 
Patru companii de asigurare, Astra, Euroins, Omniasig şi Asirom, au cumulat anul trecut mai bine de 83% din numărul total de 7.405 plângeri, potrivit ASF, dintre care circa 18% au revenit austriecilor de la Omniasig.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO