Eveniment

Mai putine SMS-uri de Paste. Criza sau politete?

05.04.2010, 23:04 32

Romanii au cheltuit in al doilea an de criza aproximativ la felca in 2009 in perioada sarbatorilor de Paste.

Aproximativ un miliard de euro s-au dus doar pe produsealimentare specifice, luand in calcul o cheltuiala medie de 100 deeuro pentru masa de Paste si 8 milioane de gospodarii. Alte 4milioane de euro s-au dus pe vacantele din Bulgaria si Cipru sialte 4 milioane pe servicii turistice interne, potrivit datelor dela operatorii de turism.

Putine dintre domeniile inventariate de ZF care au fost declaratvanzari in crestere comparativ cu aceeasi perioada din 2009 fie auinregistrat cresteri modeste (+5% - bauturile alcoolice de import),fie nu au contabilizat inca avansul vanzarilor (restaurantele dincentrul vechi al Capitalei).

Romanii au continuat sa cheltuiasca de Paste, insa mai putindecat in anii buni si par sa fi fost in acest an mai economi si cutrimiterea de felicitari de Paste prin intermediul telefonuluimobil. Operatorii de telefonie mobila nu au oferit statisticiprivind numarul de SMS-uri transmise in acest an de Paste, insamulti romani spun ca au primit si trimis mai putine mesaje in acestan. "Abia am primit cinci SMS-uri, in timp ce anul trecut eramnevoita sa opresc soneria telefonului noaptea, ca sa nu fiuderanjata de mesajele care mai veneau noaptea", spune Dana C, dinBucuresti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO