IMM

Brandurile româneşti au potenţial să intre şi pe pieţe din străinătate

Magda Bei fondatoarea Graphtec Design

Magda Bei fondatoarea Graphtec Design

Autor: Georgiana Mihalache

28.09.2018, 00:07 734

Businessurile româneşti se pot dezvolta şi pe alte pieţe, iar creşterea brandului unei afaceri este influenţată de angajaţi, a susţinut Magda Bei, fondatoarea Graphtec Design, o companie specializată în producţia de mobilier. Ea a fost prezentă săptămâna trecută la Constanţa, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti, care a reunit cei mai mari antreprenori români din zona Dobrogei.

„Acum putem să ne permitem să avem afaceri din Con­stanţa către întrea­ga lume. Marke­tingul, bran­din­gul, activitatea şi com­portamentul nos­tru în business pot fi direcţio­nate astfel încât să nu mai ţinem cont de graniţe. Să dizolvăm gra­niţele“, a spus Magda Bei.

Magda Bei spune că antreprenorii pot în­vă­ţa şi de la companiile multi­na­ţionale prezente pe pia­ţă cum să lucreze la stan­darde europene pen­tru a face ulterior pa­sul spre pieţele externe.

„Ne-am dorit inter­na­ţionalizarea după 20 de ani pe piaţă. Obiectivul meu este să le demonstrez ro­mâ­nilor că pot câştiga salarii ca în străinătate în Constanţa. Din Constanţa către restul lumii. Vom fi câţiva pionieri în piaţă care vom demonstra că se poate“, a spus Magda Bei.  Graphtec Design a încheiat anul 2017 cu 13,8 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO