Antreprenorii români sunt optimişti şi continuă investiţiile şi în anul care vine, în ciuda unui context social şi economic care-i pune în dificultate pe mulţi dintre ei. În plus, adaptabilitatea la nevoile pieţei este cheia traversării crizelor, au fost câteva dintre concluziile conferinţei Cele mai dinamice companii. Care sunt motoarele care duc economia înainte?, care a avut loc miercuri 26 octombrie, organizată de ZF în parteneriat cu CTP, Vodafone şi The One.
„Vedem ca pe o oportunitate această perioadă, vedem companii care-şi deschid hub-uri la noi. Cu cât ne vom adapta mai bine la schimbare şi mai flexibili către nevoile clienţilor, cu atât vom putea să ne dezvoltăm”, a spus Andrei Koszti, regional commercial manager în cadrul CTP. Mediul de afaceri se aşteaptă la impredictibilitate în anul ce vine şi îşi face scenarii cu un grad de precauţie. Dacă există predictibilite în piaţă, vor fi şi bani de investiţii.
„Dacă firmelor le merge bine, atunci vom avea bani pentru investiţii în digitalizare”, este de părere Dinu Dragomir, strategic customers director în cadrul Vodafone.