Media & Advertising

Bergenbier şi-a mutat contul de media la Initiative

Autor: Andreea Mioara Neferu

09.12.2010, 23:38 19

Bergenbier, al treilea producător de bere din România, vacolabora începând cu luna februarie a anului viitor cu companiaInitiative pentru toate activităţile de media, şi anume strategie,planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar. În ultimii trei ani,Bergenbier avea contul de media la Starcom, companie ce face partedin grupul Leo Burnett.

Potrivit reprezentanţilor producătorului de bere însă, Leo Burnettva rămâne în continuare agenţia de brand şi creaţie a Bergenbier."Deciza de a începe parteneriatul cu Initiative vine în urma unuiproiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev (grupul dincare face parte Bergenbier - n. red.) şi-a propus să consolidezeserviciile de media în cadrul IPG Media (Universal McCann şiInitiative)", a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketingal Bergenbier. Valoarea contractului nu a fost comunicată.Bergenbier produce mărci precum Bergenbier, Stella Artois, Beck's,Lowenbrau şi Noroc şi importă Leffe şi Hoegaarden. Pe piaţa berii,principalii jucători sunt Ursus Breweries, Heineken România,Bergenbier, European Food, URBB sau Romaqua.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO