Companiile încep să caute tot mai des candidaţi care dispun de cunoştinţe solide pe care să le poată implementa în cadrul organizaţiilor, lucrul acesta fiind din ce în ce mai vizibil atât din creşterea numărului de joburi adresate specialiştilor, cât şi din creşterea numărului de CV-uri vizualizate de către angajator, arată datele unei analize realizată de platforma de recrutare online eJobs.ro
Astfel, de la începutul anului, CV-urile candidaţilor din grupa de vârstă 36-45 de ani, activi pe eJobs.ro, au strâns aproape 3,2 milioane de vizualizări, situându-se în topul preferinţelor angajatorilor din România.
”La nivelul candidaţilor, există o percepţie generalizată potrivit căreia angajatorii caută doar oameni foarte tineri, care, fiind la început de drum, au aşteptări ceva mai mici şi care pot fi mai uşor formaţi, de la zero. Cu toate acestea, iată că datele arată că anul 2019 a fost, totuşi, anul specialiştilor, al candidaţilor maturi, cu experienţă. Companiile au căutat intens oameni care să vină cu un know-how solid pe care să-l implementeze în companii”, explică Bogdan Badea, CEO eJobs România.