„Prin crearea de echipe mai mici, angajaţii se pot cunoaşte mai bine între ei şi devin mai apropiaţi unul faţă de celălalt. Prin această metodă angajatorul va fi fascinat cât de productivi vor deveni angajaţii din organizaţie“, a spus Charles Handy, care a fost prezent săptămâna trecută la o conferinţă organizată de HR Club, asociaţia profesioniştilor în resurse umane din România. Handy a vorbit despre existenţa unei curbe prezente în orice organizaţie care creşte, iar când atinge punctul maxim, începe să coboare. Iar în momentul în care curba coboară, companiile trebuie să reinventeze afacerea pentru a anticipa provocările din viitor, prin învăţarea, dar şi experimentarea unor lucruri noi. „Din experienţa mea, ar lua doi ani din momentul în care compania începe să se reinventeze până a ajunge să fie performantă. Doi ani în care se vor învăţa, se vor experimenta lucruri sau pot avea loc chiar şi eşecuri“, a explicat Charles Handy.