ZF 24

Deutsche Telekom: TV-ul şi comerţul de pe mobil sunt zonele cu potenţial în România

Deutsche Telekom: TV-ul şi comerţul de pe mobil sunt...

Autor: Adrian Seceleanu

24.09.2013, 00:07 363
Serviciile de televiziune livrate şi pe echipamente mobile, prin internet, şi soluţiile de comerţ de pe mobil dezvoltate în parteneriat cu retaileri şi comercianţi locali, care să îmbunătăţească experienţa la cumpă­rături a clienţilor, sunt două dintre zonele cu potenţial ridicat de creştere din România, a declarat într-un interviu pentru ZF Thomas Kiessling, director pentru produse şi ino­vaţie al Deutsche Telekom.
 
Grupul controlează, prin intermediul grecilor de la OTE, Cosmo­te şi Rom­tele­com, cu afaceri de peste un miliard de euro.
 
Echipa lui Kiessling, care a venit la Deutsche Telekom după o carieră în industria de software, gestionează 30-40 de clustere de produse la nivelul grupului şi are vizibilitate şi pe ceea ce se în­tâm­plă în România - însă în ce priveşte temele importante. „În ce priveşte România mă concentrez pe produsele- cheie, unde chiar pot să ajut şi să fac diferenţa. Fo­cali­za­rea mea este pe produse implementate pe scară largă, eu de exemplu caut un partener pentru toată regiunea, nu doar pen­tru o singură ţară“, a explicat Kiessling. 
 
El a dat ca exemplu de parteneriate negociate de echipa lui lansarea în Europa în colaborare cu companiile Deezer şi Spo­tify a unui ser­viciu de muzică online care le oferă clienţilor companiei acces la biblioteci digitale de zeci de milioane de piese. Lan­sarea acestui tip de serviciu este în pregătire şi pentru Ro­mâ­nia, a spus el, fără a oferi detalii. „Ştiu că trebuie să facem ceva în România pe acest segment, şi vom face.“ Orange şi Vodafone le oferă deja clienţilor de pe piaţa locală acces la muzică online prin parteneriate cu companiile Deezer şi Trilulilu Music (Zonga).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24