ZF 24

Divizia alimentara a grupului norvegian Orkla a crescut cu 5% anul trecut

19.02.2009, 13:37 21

Orkla Brands, divizia cu activitati in industria alimentara a grupului norvegian Orkla a finalizat anul trecut cu venituri operationale de 23,3 miliarde de coroane norvegiene (2,6 miliarde de euro), in crestere cu 5% fata de rezultatele obtinute in anul precedent, potrivit informatiilor aparute in raportul anual al companiei.In aceeasi perioada EBITDA a crescut cu 16%, la 2,5 miliarde de coroane norvegiene (peste 286 mil. euro).

Orkla Brands este formata la randul ei din diviziile Orkla Foods Nordic, Orkla Brands Nordic, Orkla Brands International si Orkla Food Ingredients, din care face parte si filiala locala, Orkla Foods Romania.

Orkla Food Ingredients a finalizat anul 2008 cu venituri operationale de 3,6 miliarde de coroane norvegiene(circa 412 mil. euro), in crestere cu 14% fata de rezultatele obtinute in 2007 si EBITDA de 211 milioane de coroane norvegiene(24 mil. euro). Spre finalul anului 2008, filialele din Norvegia si Suedia ale diviziei Orkla Foods Ingredients au experimentat o crestere a presiunii negative asupra castigurilor ca urmare a deprecierii monedelor nationale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO