ZF 24

La trei ani de la redeschidere, Cocor încearcă o nouă relansare: lasă luxul în urmă şi speră să atragă tinerii la cumpărături

Magazinul Cocor se îndreaptă către profilul unui proiect ce se adresează tineretului cu vârste cuprinse între 19 şi 35 de ani

Magazinul Cocor se îndreaptă către profilul unui proiect ce se adresează tineretului cu vârste cuprinse între 19 şi 35 de ani

Autor: Cristi Moga

06.06.2013, 19:29 449

Centrul comercial Cocor din Bucureşti, care în urmă cu trei ani a fost redeschis după un proces amplu de renovare care a costat 24,5 milioane de euro, încearcă să lase în urmă profilul de „proiect de lux“ pe care a mizat în ultimii ani şi să atragă chiriaşi care se adresează în primul rând tinerilor, dată fiind şi proximitatea faţă de centrul istoric al Capitalei, frecventat în primul rând de către acest tip de consumatori.

Acţionarii Cocor, proiect care a fost nevoit să treacă şi printr-o restructurare financiară pentru reeşalonarea unui credit de 18 mil. euro contractat de la BCR, au recrutat-o în august 2012 pe Cătălina Toaxen să contribuie la relansarea centrului comercial, care în prezent are un grad de ocupare de 70% şi un trafic zilnic de circa 4.500 de persoane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO