Nemţii de la Kaufland îşi pregătesc intrarea pe online anul viitor

16 feb 2016 Autor: Cristina Rosca

Grupul german Kaufland vrea să lanseze anul viitor operaţiunile online, folosindu-se de logistica proprie, scrie publicaţia de specialitate Lebensmittel Zeitung. Compania prezentă pe piaţa mamă din Germania şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est caută să angajeze o persoană specializată în online şi e-commerce pentru a ocupa poziţia de Chief Digital Officer.

Decizia a fost anunţată de grup însă nu au fost menţionate pieţele care vor fi implicate în această decizie.

În România deja activează în online, direct sau prin parteneriate, jucători precum Carrefour, Cora, Metro Cash&Carry sau Mega Image. Aceştia se bat pe o piaţă încă mică, de 100-200 mil. euro care reprezintă suma pe care o cheltuie românii online pe produse FMCG.

De altfel, toţi retailerii au anunţat că vor să facă acest pas în următoarea perioadă pentru că online-ul este domeniul care va cunoaşte o dezvoltare puternică în anii ce vor urma.

Kaufland este liderul pieţei locale, cu peste 100 de hipermarketuri şi afaceri ce merg spre 2 mld. euro, potrivit estimărilor ZF.

 
Cuvinte cheie:
online
, kaufland
, anul viitor
, intrare
, pregatesc
, piata
, grup
, angajari
, cautare
, ecommerce
, europa centrala
, europa centrala si de est
, germania
, lansare
, logistica
, mama
, ocupare
, operatiuni
, pozitie
, prezentare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide