ZF 24

Timisoreana a avut anul trecut vanzari de 220 de milioane de euro, in crestere cu 27%

14.05.2009, 17:59 60

Timisoreana, cel mai vandut brand de bere de pe plan local, a realizat vanzari de 2,8 milioane de hectolitri si 220 de milioane de euro in anul fiscal incheiat de Ursus Breweries la finalul lunii martie a acestui an, potrivit estimarilor ZF. Potrivit reprezentantilor Ursus Breweries, vanzarile Timisoreana au crescut in anul fiscal 2008-2009 cu 27% fata de rezultatele inregistrate in anul precedent.

Astfel, la finalul lunii martie a acestui an, Timisoreana a atins vanzari de 2,8 milioane de hectolitri, fata de 2,2 milioane, cat a realizat in anul fiscal 2007-2008. Calculand la pretul mediu anual al unui litru de bere din 2008, Timisoreana a realizat vanzari la raft de aproximativ 220 de milioane de euro.
In aceeasi perioada, Timisoreana a avut o cota de piata de 15%, potrivit reprezentantilor Ursus Breweries. Aceasta inseamna ca in ultimul an, Timisoreana a castigat peste 3% din piata locala.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO