♦ Cea mai bună variantă de tehnologie este cea hibridă, între soluţii externe şi soluţii dezvoltate in-house ♦ Tehnologia este un instrument, nu un scop ♦ 47% dintre retaileri recunosc că o experienţă îmbunătăţită i-ar ajuta ♦ Doar 37% dintre retaileri sunt pregătiţi să ofere o experienţă integrată online-offline ♦Echipele de vânzări din companii trebuie echipate cu instrumente de colaborare ♦ Apetitul companiilor pentru a-şi educa angajaţii a crescut.
În România există un apetit crescut pentru reţele de cloud privat în rândul jucătorilor din retail comparativ cu restul lumii, ceea ce ar putea reprezenta o oportunitate pentru furnizorii de tehnologie activi în piaţa locală, de a vinde avantajele unei reţele de cloud publice, a explicat Violeta Luca, general manager la Microsoft România, în cadrul videoconferinţei ZF #Teamswork.
„Ştim că există în România o apetenţă mai mare pentru cloudul privat decât o vedem în celelalte zone ale lumii. Cred că este o oportunitate pentru noi ca vendori de tehnologie şi pentru partenerii noştri să stăm aproape de jucătorii din retail şi să putem veni cu o propoziţie de valoare articulată care să dovedească atât scalabilitatea, cât şi economia de bani prin folosirea unei reţele de cloud publice şi nu private sau hibride în anumite cazuri”, a declarat Violeta Luca, în timpul evenimentului online realizat în parteneriat cu Microsoft România.