♦ DPD România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, a livrat anul acesta peste 20 mil. colete, iar cele mai multe comenzi vin pe segmentul de fashion, dar şi pe electronice şi electrocasnice.
Compania de curierat DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, va înregistra la sfârşitul acestui an o creştere de 27% a veniturilor faţă de anul trecut, în contextul în care e-commerce-ul, principalul vector de creştere pentru firmele de curierat în pandemie, şi-a continuat trendul ascendent şi în 2021.
„Anul acesta vom avea o creştere de peste 27%, cifrele nu sunt finale pentru că şi în această perioadă volumele sunt foarte mari. Practic, Black Friday este în fiecare săptămână din noiembrie si până în prezent, dar cu toate acestea creşterea va fi de peste 27% faţă de anul trecut şi o să înregistrăm o cifră de afaceri de peste 62 de milioane de euro“, spune Elena Andrei, business development şi marketing manager în cadrul DPD România.