Auto

Ţiriac Holdings are un nou director de marketing

Ţiriac Holdings are un nou director de marketing

Autor: Bogdan Alecu

18.07.2013, 19:27 2781

Dana Bărbulescu a preluat începând cu această săptămână funcţia de director de marketing al Ţiriac Holdings. Anterior funcţia a fost deţinută de Valentin Safta, care a părăsit compania.

Prin funcţia sa Bărbulescu va controla activitatea de marketing a uneia dintre cele mai mari companii româneşti, cu afaceri în industria auto, aviaţie, imobiliare şi servicii financiare şi afaceri de câteva sute de milioane de euro.

Dana Bărbulescu şi-a început cariera în cadrul Ţiriac Holdings în 2007, pe funcţia de marketing&PR assistant în cadrul Romcar, fostul importator Ford în România, pare a Grupului Ţiriac, pentru ca ulterior să avanseze pe funcţiile de marketing&PR specialist în cadrul Romcar şi ulterior Hyundai Auto România, importatorul Hyundai, pentru ca din ianuarie 2011 până în luna iunie a acestui an să deţină funcţia de marketing&PR manager în cadrul aceleaşi companii.

În prezent cea mai importantă divizie a Ţiriac Holdings este divizia auto, alcătuită din ŢiriacAuto, dealer cu peste 60 de centre auto la nivel aţional care comercializează mărcile Ford, Hyundai, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar şi Mercedes-Benz şi importatorii auto Hyundai Auto România, M Car Trading (Mitsubishi) şi Premium Auto (Land Rover şi Jaguar).

 
 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO