Auto

Un an de ProMotor... a trecut deja un an?!?!?!?!

Un an de ProMotor... a trecut deja un an?!?!?!?!
23.11.2004, 00:00 18

Intr-un peisaj de presa auto sufocat de noi aparitii, acum un an iesea pe piata ProMotor. Multi atunci ne-au intrebat de ce? Ca de fiecare data, a existat o noua perspectiva asupra automobilului si a modului cum ar trebui el reflectat in presa de specialitate. Tot cei care erau cu "de ce-ul" pe varful limbii ne "creditau" cu o existenta de numai cateva numere. Acum, la un an de existenta ProMotor dorim sa le multumim tuturor, indiferent de forma pe care a luat-o incurajarea. Pentru a demonstra ca nu suntem amatori am inrolat in randurile noastre unul dintre cei mai buni piloti de raliuri pe ii are Romania, George Grigorescu, iar acest lucru s-a reflectat din plin asupra calitatii testelelor pe care ProMotor le-a efectuat. Pentru ca veni vorba de teste, aruncati o privire pe lista masinilor testate intr-un an de echipa noastra si veti descoperi ca nu stam la tastatura si realizam drive teste online. Am degustat pentru prima data in Romania din exuberanta unui Rolls Royce Phantom sau Maybach. Am dezlantuit tornade de cai putere, fie ca vorbim de Lamborghini Diablo, Porsche 911 sau Bentley Continental GT. La un moment dat ne-am trezit suspendati intr-un H2, poate parea greu de crezut dar icoana contemporana a fenomenului 4x4 s-a inchinat in fata unei movilite autohtone de jumatate de metru inaltime. Sinceri sa fim nu stim coeficientul de inteligenta al unei movilite americane , s-ar putea ca din patriotism sa se micsoreze in fata mamutului yankeu. Una dintre cele mai interesante experiente a fost testul cu Mazda RX8. Efectul Wankel a fost asemeni unei bai cu sampanie. Titlul articolului ar fi trebuit sa fie "Drift Club" pentru ca RX8 nu a mers in linie dreapta pe circuitul AMCKart decat atunci cand a intrat in "arena". Chiar am incercat sa intram in pielea vedetelor de la Holywood, dar acest lucru la volanul unui Ford Mustang Mach1. Am fost treziti la realitate in cariera de la Ciolpani cand americanul s-a saturat de ifosele noastre si a refuzat sa mai porneasca. Cand am considerat ca decorul autohton nu se ridica la nivelul automobilelor testate, am decolat. Am ajuns pana in Africa de Sud unde am testat Mercedes SLR McLaren. Nu vrem sa fim acuzati de elitism sau aroganta, cu toate ca masinile enumerate mai sus ar indreptati o astfel de raportare. Nu au lipsit din paginile revistei nici automobilele de serie mare care se adreseaza celor cu posibilitati financiare limitate. La inceput am jucat rolul unuia dintre copiii Ziarului Financiar, dar am crescut. Cu fiecare numar am castigat experienta, incredere, intr-un cuvant ne-am maturizat, lucru confirmat si de independenta dobandita. Am mai putea trece la capitolul "lauda de sine" tirajul revistei, vanzarile din fiecare luna dar nu vrem sa va plictisim. Acum la un an de ProMotor vrem sa multumim si redactiei ProMotor ProTV pentru sprijinul si intelegerea acordata. Ne putem lauda cu un roman de 1.078 de pagini pline de pasiune, cai putere, adrenalina. Incercati sa cititi o carte de asemenea dimensiuni, dupa care empatizati putin cu efortul autorului. Nu vom spune ca este greu, pentru ca nu suntem tinuti in lanturi, totul vine de la sine. La final dorim sa multumim tuturor celor care ne crediteaza cu increderea lor, fara acest sprijin probabil eram la pescuit acum. 



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO