Bănci și Asigurări

Allianz-Ţiriac: Rămânem concentraţi pe controlul daunelor auto

Allianz-Ţiriac: Rămânem concentraţi pe controlul...

Autor: Ciprian Botea

19.11.2013, 00:06 258
Allianz-Ţiriac, al treilea jucător din piaţa asigurărilor generale, a încheiat primele nouă luni cu un volum de prime subscrise de 678 milioane de lei (154 mil. euro), cu aproximativ cinci milioane de lei peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Asigurătorul a raportat un profit operaţional de 14 milioane de lei (3,1 mil. euro) în intervalul ianuarie-sep­tembrie, în creştere cu 40% faţă de 2012, în condiţiile îmbunătăţirii performanţei pe segmentul asigurărilor auto.
 
„Evoluţia pozitivă a daunalităţii a fost susţinută de îmbunătăţirea daunalităţii portofoliului de asigurări auto. Rămânem concentraţi pe controlul dauna­li­tăţii porto­foliului auto, printr-o politică de subscriere con­ser­va­toare. Anticipăm un volum de afaceri anual uşor peste nivelul sub­scrierilor realizate în 2012“, a declarat Remi Vrig­naud, direc­torul ge­neral al Allianz-Ţi­riac.
 
Allianz-Ţiriac a pier­dut în criză prima poziţie din piaţa asi­gu­rărilor şi a reuşit să-şi sta­bilizeze afacerile abia anul trecut, după trei ani în care afacerile s-au restrâns cu o cincime din cauza vân­zărilor slabe de asi­gurări auto, în special poliţe auto facultative (Casco).
 
După primele nouă luni din acest an, asigurătorul a ajuns la vânzări de asigurări auto (obligatorii şi facultative) de 424 milioane de lei, cu aproape trei procente peste nivelul din  aceeaşi perioadă a anului trecut. Poliţele auto reprezintă 70% din portofoliul de asigurări generale al Allianz-Ţiriac. La nivel agregat, vânzările de poliţe de asigurări generale s-au ridicat la 600 milioane de lei în perioada ianuarie-septembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO