Bănci și Asigurări

AXA investeşte încă 10 mil. euro în promovare şi agenţi de vânzări anul acesta

AXA investeşte încă 10 mil. euro în promovare şi agenţi de vânzări anul acesta

Foto: AFP

Autor: Ciprian Botea

26.02.2013, 00:00 453

Gigantul francez din industria asigurărilor AXA intenţionează să cheltuiască anul acesta 10,5 milioane de euro pentru extinderea reţelei de vânzări şi campania de promovare a subsidiarei locale. Investiţiile francezilor, care au intrat pe piaţă în 2010, ar urma să ajungă astfel la circa 40 mil. euro. AXA a investit până la sfârşitul anului trecut 29,3 milioane de euro în dezvoltarea unei reţele de 51 de agenţii, atragerea a 700 de consultanţi financiari şi promovare. La acestea se adaugă şi cheltuielile iniţiale cu achiziţia companiei Omniasig Life, baza pe care francezii şi-au dezvoltat afacerile locale. AXA Asigurări a ajuns anul trecut la afaceri de 32,5 milioane de lei (7,3 mil. euro), în creştere cu 31%. Compania a ratat totuşi ţinta de 45 milioane de lei prime brute subscrise anunţată la jumătate anului trecut, ceea ce ar fi însemnat practic o dublare a afacerilor faţă de 2011. AXA nu a urcat nici anul trecut în topul celor mai mari companii din asigurări de viaţă, ocupând poziţia a 11-a, potrivit unor surse din piaţă. Cei mai mari jucători din asigurări de viaţă sunt ING Asigurări, BCR Asigurări de Viaţă şi Alico. AXA anunţase planuri ambiţioase odată cu lansarea oficială pe piaţa locală şi viza o reţea teritorială de o sută de unităţi, recrutarea a 2.000 de consultanţi, dar şi un loc între primii cinci asigurători de viaţă într-un interval de trei ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO