Bănci și Asigurări

Carpatica personalizează serviciul de internet banking pentru smartphone

Autor: Ciprian Botea

26.03.2013, 00:01 194

Clienţii Carpatica pot accesa serviciul de internet banking şi de pe telefoanele mobile de tip smartphone prin intermediul unei aplicaţii care permite efectuarea de plăţi sau transferuri în lei şi valută sau verificarea situaţiei conturilor curente. Noua interfaţă este disponibilă fără costuri suplimentare pentru clienţii care au deja un abonament de internet banking. Tranzacţiile au comisioane cu 35% mai mici decât la ghişeu. Totodată, aplicaţia permite localizarea direct de pe telefonul mobil a bancomatelor, automatelor de schimb valutar şi agenţiilor băncii. Aplicaţia nu necesită instalare, iar clienţii se pot autentifica cu datele înregistrate deja pentru contul de internet banking accesat de pe computer. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO