Bănci și Asigurări

Citi personalizează internet-banking-ul pentru smartphone

Autor: Ciprian Botea

26.04.2011, 23:30 37

Clienţii Citibank pot accesa serviciul de internet banking şi depe telefoanele mobile de tip smartphone prin intermediul uneiaplicaţii care permite efectuarea de plăţi sau transferuri în leişi valută, plăţi de facturi sau verificarea situaţiei conturilorcurente.

Totodată, aplicaţia permite localizarea direct de pe telefonulmobil a ATM-urilor şi agenţiilor băncii. Clienţii care utilizeazăun iPhone vor putea să descarce aplicaţia din Apple iTunes Store,în timp ce utilizatorii de Blackberry, Nokia sau Android vor puteasă obţină softul trimiţând un SMS băncii.

Aplicaţia este utilizabilă în toate reţelele de telefonie,nefiind necesară o cartelă SIM specială. Clienţii se potautentifica în noua aplicaţie cu datele înregistrate deja pentrucontul de internet banking accesat de pe computer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO