Bănci și Asigurări

Clienţii BRD au plătit în 2011 facturi de 17 milioane de euro

Clienţii BRD au plătit în 2011 facturi de 17 milioane de euro

Autor: Ciprian Botea

10.01.2012, 00:00 291

Clienţii BRD, a doua bancă locală după activele deţinute, au plătit în medie în fiecare lună din 2011 facturi de utilităţi sau servicii de telecomunicaţii cu o valoare cumulată de 6 milioane de lei, prin internet banking, la ghişeele băncii sau prin telefon. Aceasta înseamnă că plăţile totale au ajuns la 72 milioane de lei (17 mil. euro) pe parcursul întregului an.

"Trăim într-o perioadă în care timpul reprezintă cel mai important reper cotidian. De aceea, prin diversificarea şi modernizarea serviciului de colectare a facturilor, vrem să uşurăm sarcina clienţilor noştri, atât beneficiari, cât şi plătitori", a declarat Elena Oprea, director executiv delegat al departamentului strategie şi marketing din cadrul BRD. Clienţii BRD îşi pot plăti facturile şi prin intermediul unor automate specializate instalate în sucursalele băncii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO