Bănci și Asigurări

Clientii Interamerican pot afla situatia contului de pensie la telefon

12.01.2009, 17:52 36

Interamerican Pensii, al saselea jucator din piata pensiilor private obligatorii (pilonul II), a lansat un serviciu (Voice Portal) prin intermediul caruia clientii sai pot verifica situatia contului de pensie prin telefon. Fondul administrat de companie are circa 247.000 de clienti. Acestia pot apela numarul 021.9670 si, urmand instructiunile, pot afla valoarea contributiei acumulate, valoarea unitatii de fond in momentul apelului si numarul de unitati de fond din cont. "Daca un participant vrea sa afle valoarea contributiei sale intr-un anumit moment si nu are acces la internet sau nu are timp sa vorbeasca cu un operator, atunci poate sa afle aceasta informatie prin Voice Portal", afirma Besim Jawad, directorul general al Interamerican Pensii. In cursul acestui an fondul Interamerican va fuziona cu cel al Bancpost, ultimul urmand sa fie absorbit.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO