Bănci și Asigurări

CSSPP asteapta inca 1 mil. $ pentru campania publica

01.06.2007, 18:35 11

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) asteapta raspunsul oficial de la Banca Mondiala pentru o finantare de inca un milion de dolari pentru campania publica de informare privind pensiile private, pe care institutia o va incepe in luna iulie. Practic, aceasta suma ar reprezenta o suplimentare de buget pentru campania publica de informare, care dispune in prezent de circa 700.000-800.000 $, conform declaratiilor reprezentantilor Comisiei.
Acordul cu agentia de publicitate care va gestiona campania va fi semnat saptamana viitoare, dupa incheierea procedurilor de licitatie si selectie. Initial, agentia McCann Ericsson a fost prima contactata pentru realizarea campaniei publice de informare a CSSPP, dar acordul nu a fost pana la urma semnat, conform unor surse din piata de publicitate.
Ordonatorul de credit, care va primi finantarea de la Banca Mondiala in contul Comisiei, va fi Ministerul Muncii. Cu banii existenti, CSSPP a planificat o campanie de 3-4 luni, care sa informeze publicul vizat privind startul sistemului de pensii obligatorii (pilonul II) in luna august. Campania va folosi trei instrumente: un pliant si un ghid informativ, un spot TV si unul radio si un media plan. Suplimentarea bugetara ar permite insa CSSPP sa prelungeasca pana la sfarsitul anului si peste aceasta data campania publica de informare. In plus, mai multi bani ar permite o difuzare mai frecventa a spoturilor informative, mai ales pe posturile private de televiziune, spune Mircea Oancea, presedintele CSSPP.
Spotul TV al campaniei publice va avea difuzare gratuita pe postul national de televiziune TVR1 in intervalul orar 8-16, iar CSSPP a solicitat inclusiv radioului public sa difuzeze gratuit spotul informativ privind pensiile obligatorii, fara sa primeasca deocamdata un raspuns.
In perioada august-noiembrie de anul acesta, toti salariatii cu o varsta sub 35 de ani vor fi obligati sa adere la unul dintre fondurile de pensii private obligatorii ce vor exista pe piata, optiunea fiind deschisa si celor cu varsta intre 35 si 45 de ani. Conform estimarilor oficiale, circa 10 fonduri vor lua startul pe piata in acea perioada, iar aproximativ 2,5 milioane de clienti ar putea adera la aceste fonduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO