Bănci și Asigurări

Deloitte: Canalele bancare digitale reprezintă sub 20% în România, faţă de 70% în Polonia, Ungaria sau Cehia

Dimitrios Gorantis, par­tener servicii de risc şi reglementare Deloitte România

Dimitrios Gorantis, par­tener servicii de risc şi reglementare Deloitte România

Autor: Anelis Baciu

16.01.2018, 00:05 479

Răspândirea utilizării canalelor digitale la nivel local ar putea fi impulsionată de directiva privind serviciile de plată PSD 2.

Mai puţin de o cincime din canalele uti­li­zate de bănciile locale în relaţia cu cli­en­ţii sunt digitale, potrivit unui studiu rea­­lizat de Deloitte. Spre comparaţie, în Po­­lonia, Ungaria, Cehia sau Slovacia, pon­­derea canalelor digitale ajunge la circa 70%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO