Falimentul Euroins a afectat semnificativ încrederea clienţilor în sectorul RCA şi în alte sectoare ale pieţei de asigurări. Directorii companiilor de asigurări au observat că reticenţa din partea clienţilor s-a accentuat puternic după falimentul celui mai mare asigurator din România.
„Pe termen mediu şi lung, cea mai mare problemă este legată de afectarea încrederii. Acest faliment generează o lipsă de încredere generalizată, mai largă în întregul sistem. Noi ca distribuitori constatăm foarte multă reticenţă şi întrebări”, a declarat Victor Şraer, CEO Otto Broker, la ZF Live.
Asigurările se confruntă pe termen scurt şi cu o problemă legată de modificările legislative care vor apărea pe fondul celui mai recent episod de faliment al unui jucător important din piaţă.
„Pe termen scurt, avem o problemă legată de noile modificări legislative, care pun în expectativă orice alţi jucători noi pentru o perioadă. Soluţia pentru dezvoltarea industriei noastre este să atragem mai mulţi jucători în industria de asigurări din România” a mai spus CEO-ul Otto Broker.