Bănci și Asigurări

Efectul Euroins: Încrederea clienţilor în piaţa locală de asigurări s-a prăbuşit VIDEO

Autor: Iulian Tenchiu

01.04.2023, 10:00 2432

Falimentul Euroins a afectat semnificativ încrederea clienţilor în sectorul RCA şi în alte sectoare ale pieţei de asigurări. Directorii companiilor de asigurări au observat că reticenţa din partea clienţilor s-a accentuat puternic după falimentul celui mai mare asigurator din România.

„Pe termen mediu şi lung, cea mai mare problemă este legată de afectarea încrederii. Acest faliment generează o lipsă de încredere generalizată, mai largă în întregul sistem. Noi ca distribuitori constatăm foarte multă reticenţă şi întrebări”, a declarat Victor Şraer, CEO Otto Broker, la ZF Live.

Asigurările se confruntă pe termen scurt şi cu o problemă legată de modificările legislative care vor apărea pe fondul celui mai recent episod de faliment al unui jucător important din piaţă.

„Pe termen scurt, avem o problemă legată de noile modificări legislative, care pun în expectativă orice alţi jucători noi pentru o perioadă. Soluţia pentru dezvoltarea industriei noastre  este să atragem mai mulţi jucători în industria de asigurări din România” a mai spus CEO-ul Otto Broker.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO