Bănci și Asigurări

Generali investeste 1 mil. euro intr-o campanie de promovare a asigurarilor de viata

01.10.2008, 19:55 61

Generali, una din primele zece companii de asigurari, a lansat o campanie pentru promovarea asigurarilor de viata, bugetul total al acesteia fiind de un milion de euro (rate-card). "Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult subdimensionata daca facem comparatie cu celelalte tari europene (...). Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar", afirma Ovidiu Racoveanu, sef serviciu asigurari de viata in cadrul Generali. Pe piata locala asigurarile de viata sunt la cel mai scazut nivel din UE, de 20% din totalul pietei, fata de 70% in Franta sau Suedia, 62% in Italia, 58% in Polonia sau 54% in Ungaria. Campania lansata de Generali se numeste "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor" si se desfasoara in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie pe TV si internet. In paralel, pe print, compania va promova un produs de asigurare de viata pe care l-a lansat recent, Euro Garant 15. La aceasta campanie au lucrat departamentul de marketing al Generali, agentia de publicitate Prospero si agentia de consultanta in comunicare Free Communication.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO