ZF 24

Generali Pensii: Promovarea noastra a fost axata jumatate pe produs, jumatate pe brand

07.02.2008, 20:43 30

"Cartea castigatoare" care a ajutat Generali sa atraga 10% din clientii pensiilor obligatorii a fost produsul, singurul diferit pe o piata cu putina libertate de alegere, spune Dana Casapu, sefa campaniei de marketing si comunicare a companiei.

"Am fost singura companie cu un avantaj competitiv pe piata pensiilor obligatorii, produsul Generali fiind singurul care s-a diferentiat", explica Dana Casapu. Intr-adevar, Generali a fost singura companie care a propus clientilor un fond de pensii cu un profil de risc ridicat, fata de cele 17 fonduri cu risc mediu ale companiilor concurente.

Care a fost rezultatul si cum a fost administrata campania de promovare, cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO