Bănci și Asigurări

În condiţiile crizei coronavirus, BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi prelungeşte cu 3 luni liniile de credit pentru microîntreprinderi

Radu Topliceanu, directorul adjunct al BRD, responsabil retail: 

Le oferim acum clienţilor care se confruntă cu dificultăţi soluţii pentru a reduce efortul de rambursare.

Radu Topliceanu, directorul adjunct al BRD, responsabil retail: Le oferim acum clienţilor care se confruntă cu dificultăţi soluţii pentru a reduce efortul de rambursare.

Autor: Claudia Medrega, Cristian Hostiuc

19.03.2020, 00:05 1597

BRD-SocGen, a treia cea mai mare ban­că de pe piaţa românească, a anun­ţat măsurile luate pentru susţinerea cli­en­ţilor săi în contextul crizei corona­vi­rus care constau în amânarea plăţii a 3 ra­te pentru clienţii persoane fizice şi pre­lun­girea cu 3 luni a duratei facili­tăţilor pentru microîntreprinderi.

„Ca parte a efortului îm­po­tri­va efec­telor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă ac­ţiu­nile de sprijini­re a cli­en­ţilor săi prin noi faci­li­tăţi adre­sa­te atât clien­ţi­lor persoane fizice, cât şi mi­crocompaniilor. Am con­struit îm­preună cu clienţii noştri până acum şi vom fi alături de ei şi mai departe. Le ofe­rim acum clienţilor care se confruntă cu di­ficultăţi soluţii pentru a reduce efor­tul de rambursare. Vom de­păşi acest mo­ment împreună“, a declarat Radu Topliceanu, directorul general ad­junct al BRD, responsabil pentru acti­vitatea retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO