Bănci și Asigurări

Kuldeep Kaushik, CEO NN România: Aproape 600 mld. lei este deficitul de protecţie care există în România, iar penetrarea este de doar 0,3%. Deci există o oportunitate masivă pentru noi să creăm o conştientizare a acestui deficit

ZF Bankers Summit 2023, ziua 3

Kuldeep Kaushik, CEO NN România: Aproape 600 mld. lei...

Autor: Mircea Nica

28.06.2023, 16:23 311

Aproape 600 mld. lei este deficitul de protecţie care există în România, iar penetrarea este de doar 0,3%. Deci există o oportunitate masivă pentru noi să creăm o conştientizare a acestui deficit, a spus Kuldeep Kaushik, CEO NN România, în cadrul Conferinţei ZF Bankers Summit 2023, ziua 3.

“Sunt aici de 15-16 luni şi am avut oportunitatea de a vedea şi alte pieţe din Asia, Europa şi America Latină şi ce am văzut este că avem o oportunitate mare aici. Aproape 600 mld. lei este deficitul de protecţie care există în România, iar penetrarea este de doar 0,3%. Deci există o oportunitate masivă pentru noi să creăm o conştientizare a acestui deficit”, a explicat Kuldeep Kaushik.

Ce a mai spus Kuldeep Kaushik, CEO NN România:

♦ România, comparativ cu alte pieţe, are o penetrare a internetului de aproape 80%, penetrarea telefoanelor mobile este de 145-150%, ceea ce înseamnă că oamenii folosesc mai mult de un telefon mobil.  

♦ Cred că asigurarea prin design s-a schimbat mult în ultimii 7-10 ani, dar ca industrie construiam produsele pe care credeam noi că le vrea clientul în loc să ne concentrăm pe nevoile clientului. Acum este clar că industria de asigurări, per total, la nivel global, a plasat clientul în centrul atenţiei şi a început să propună soluţiile de care are nevoie.

♦ NN Direct este aplicaţia care există deja şi care s-a dezvoltat din perspectiva capabilităţilor. Focusul nostru acum va fi de a construi mai mult e-commerce pe platformă pentru a ajuta clienţii atât să înţeleagă produsele mai bine, dar şi pentru a putea achiziţiona şi a le gestiona mai uşor.

♦ Cred că anul a fost foarte bun. Pe zona de sănătate suntem peste aşteptări. Pe zona de viaţă este într-adevăr o provocare în a face clientul să înţeleagă nevoia unei poliţe de viaţă şi să continue să se protejeze. Pe zona de sănătate vedem o creştere solidă şi puternică şi vedem în continuare această oportunitate pentru următoarele 24-36 de luni. Avem parteneriatul cu ING Bank şi continuă să fie un pilon de creştere pentru noi. Ne uităm şi la alte parteneriate precum MedLife şi începem să creştem şi pe zona aceasta.

♦ În mod cert sunt incertitudini pe care trebuie să le gestionăm, iar forţa noastră de vânzări a reuşit să o gestioneze în prima jumătate a anului şi sperăm să merge în continuare pe o direcţie bună.

♦ Avem în prezent 1.500 de consultanţi care lucrează cu NN şi ne vinde produsele. Focusul nostru a fost mai mult pe creşterea capabilităţilor pentru forţa de vânzări astfel încât să poată să interacţioneze cu clientul la momentul oportun, la perioada potrivită din viaţa sa, cu soluţia potrivită. Lucrăm la aceste capabilităţi, de asemenea dezvoltăm şi pe partea de date pentru a facilita cât mai bine accesul clienţilor la consultanţii potriviţi pentru ei.

♦ De asemenea, avem o retenţie destul de bună. Am făcut un studiu în cadrul grupului NN, iar  productivitatea şi retenţia sunt ridicate. Forţa de vânzări este una dintre cele mai profesioniste forţe de vânzări din România şi vom continua să investim în această direcţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO