Bănci și Asigurări

Mail order si phone order, tintele Banc Post

10.06.2003, 00:00 18

Mail order, phone order, si intrarea pe piata e-comertului sunt doar cateva din directiile in care se va indrepta Banc Post in materie de servicii bancare electronice.
De asemenea, clientii bancii vor beneficia, la nivel general, de noi produse de creditare, in special a celor destinate finantarii operatiunilor de leasing si a celor imobiliare.
"Ne vom implica in domenii cum sunt smart cardurile, fondurile mutuale, produsele de asigurari si factoring, astfel incat sa ne consolidam pozitia atat pe piata de retail cat si pe piata corporativa", a mentionat pentru ZF Elena Petculescu, presedintele bancii.
Strategia bancii a devenit evidenta incepand cu aceasta primavara dupa ce actionar semnificativ al bancii a devenit grupul elen EFG Eurobank Ergasias, care detine 36,25% din capitalul social.
Banc Post a inregistrat, in primele trei luni ale acestui an, un profit brut de 122,8 miliarde de lei(3,27 mil.euro), respectiv un profit net de 101,5 miliarde de lei (2,7 mil. euro).
Bugetul de venituri si cheltuieli aferent acestui an,  prevede obtinerea unui profit brut de 385 de miliarde lei(in jur de 10 mil. euro). Activele totale ale bancii insumau 19.748 de miliarde de lei la sfarsitul lunii martie a acestui an.
Banca a obtinut in 2002 un profit net de 220 miliarde de lei, echivalentul a 6,3 milioane de euro. La sfarsitul anului trecut, portofoliul de credite totaliza 6.300 miliarde de lei, din care 52% reprezentau imprumuturile pentru IMM-uri, 20% finantari pentru populatie, iar restul erau credite acordate companiilor mari. Din totalul portofoliului, creditele neperformante reprezentau 1,4%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO