Bănci și Asigurări

Mastercard: Tinerii din generaţia Z sunt printre cele mai bancarizate segmente de populaţie. Iar comerţul electronic este un mediu natural pentru ei

Mastercard: Tinerii din generaţia Z sunt printre cele...

Autor: Roxana Rosu

09.07.2021, 00:00 120

Tinerii  din generaţia Z sunt printre cele mai bancarizate segmente de populaţie, 84% dintre respondenţii din România spunând că au un cont bancar, uşor peste media ECE de 82%, potrivit unui studiu Mastercard realizat la nivelul regiunii. Deşi banii sunt importanţi, relaţiile cu alte persoane sunt cele mai apreciate de Gen Z, iar aproape jumătate din aceştia (48%) sunt de acord că există lucruri mai semnificative în viaţă decât banii.

Întrebaţi despre valorile care sunt cele mai importante pentru ei, tinerii au indicat familia (65%), sănătatea (60%), cariera (36%), educaţia şi situaţia financiară (ambele în procent de 35%). Pentru generaţia Z, care este digitală, comerţul electronic este un mediu natural, iar 74% cumpără online cel puţin o dată pe lună, în principal îmbrăcăminte (55%) şi alimente (35%) sau pentru comenzi în şi de la restaurante sau baruri (32%), precum şi pentru plata utilităţilor (31%), potrivit studiului Mastercard. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO