NN Asigurări de Viaţă, cea mai mare companie de asigurări de viaţă din piaţa locală, a vândut asigurări în valoare de 320 milioane de lei în intervalul ianuarie-iunie a acestui an, în creştere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor transmise de asigurător. Prima brută medie pentru asigurările încheiate în perioada ianuarie-iunie a fost de aproximativ 1.805 lei, nivel comparabil cu cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce suma medie asigurată a fost de 74.600 de lei, în creştere cu 36%.
Profitul brut de la jumătatea anului s-a situat la 8,6 milioane de lei (2 mil. euro), în creştere cu circa 23% faţă de prima jumătate din 2015.
“Per ansamblu, evoluţiile pe care le-au înregistrat principalii indicatori financiari în primul semestru din acest an reflectă modul în care au performat în contextul pieţei strategiile pe care le implementăm pe fiecare linie de business. Lansarea business-ului de asigurări de sănătate a fost principalul nostru reper în această perioadă.Laînceputul anului am definitivat ultimele detalii operaţionale şi comerciale şi, începând din aprilie, asigurarea de sănătate este disponibilă clienţilor. Până la finalul lunii iunie, unul din cinci clienţi noi a ales asigurarea de sănătate NN”, a declarat Marius Popescu, director general NN Asigurări de Viaţă.